Звіт керівника 2023-2024
ЗВІТ
директора Маловисторопського ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Лебединської міської ради
Сумської області
про роботу педагогічного колективу
за 2023-2024 навчальний рік
Шановні колеги, батьки, учні!
Закінчився навчальний рік, тому звітні збори, які вже стали традиційними – це час підведення певних підсумків у роботі колективу школи, учнів та й безпосередньо директора на посаді протягом 2023-2024 н. р.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28 січня 2005 р. № 55 ми проводимо загальні збори. Для проведення зборів, ми керуємося діючим Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778 (із змінами), Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 № 178
Безпечне освітнє середовище.
Керуючись положеннями Конституції України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національною державною програмою «Освіта», Національною доктриною розвитку освіти, Положенням «Про порядок звітування керівників дошкільних, загальношкільних та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», Концепцією «Нова українська школа» у 2023-2024 н. р. адміністрація та педагогічні працівники Маловисторопського ЗЗСО І-ІІІ ступенів продовжили свою роботу над науково-методичною проблемою: «Забезпечення якісної освіти шляхом формування інноваційної культури педагога як важливого чинника в реалізації державних освітніх стандартів, творчого та інтелектуального розвитку здобувачів освіти», що сприяло досягненню мети освітнього процесу: формування конкурентно-спроможної, соціально-активної, культурної та духовно багатої особистості здобувача освіти.
В 2023-2024 н. р. перед закладом поставлений виклик - організація освітнього процесу в умовах правового режиму під час воєнного стану. Першочерговим завданням було продовжити облаштування найпростішого укриття відповідно до вимог чинного законодавства. Було відновлено підлогу, покладено 350 м. кв. плитки. Було організовано кімнату дозвілля та встановлено тенісний стіл.
З метою освоєння учнями прийомів дій у небезпечних та надзвичайних ситуаціях природного, техногенного та соціального характеру; розвитку знань основних заходів захисту (у тому числі в галузі цивільного захисту) та правил поведінки в умовах небезпечних та надзвичайних ситуацій у закладі освіти продовжує функціонувати кабінет безпеки.
Протягом року зі здобувачами освіти 1-9 класів були проведені бесіди з питань дотримання техніки безпеки під час надзвичайних ситуацій та зафіксовані в класних журналах. З цією метою відбулися Тижні з основ безпеки життєдіяльності, безпеки на дорозі, безпеки на воді, правильного поводження з вибухонебезпечними предметами та День цивільного захисту.
Враховуючи вищевикладене були вжиті вичерпні заходи щодо забезпечення безпечних умов для перебування людей в закладі освіти.
Освітня діяльність закладу.
Освітній процес у Маловисторопському ЗЗСО І-ІІІ ступенів у 2023-2024 н. р. був організований у змішаному форматі. Протягом року діяла програма «Шкільний автобус»: здійснювалося підвезення здобувачів освіти з напрямків с. Гарбузівка-с. Яроші та с Залізничне. Упродовж 2023-2024 навчального року робота педколективу була спрямована на формування ключових компетентностей та наскрізних умінь передбачених Концепцією «Нова українська школа». Велика увага у закладі освіти приділялась охопленню дітей навчанням. У навчальному році кількість здобувачів освіти 68, вихованців ЗДО – 14, до 1 класу прийшло 8 учнів.
У 2023-2024 н. р. у 1 – 9 класах закладу освіти навчалося 68 учнів, які закінчили навчальний рік із такими результатами:
на високому рівні (10-12 балів) – 7 учнів
на достатньому рівні (7-9 балів) – 16 учнів
на середньому рівні (4-6 балів) – 27 учнів
на початковому рівні (1 – 3 бали) – 15 учнів
Якісний показник – 35,4%
У закладі освіти створені умови для інклюзивного навчання.
У 2023-2024 н. р. відбувалася реалізація Концепції НУШ у 5 та 6 класах. Педагогічною радою був визначений адаптаційний період для учнів 5 класу. Усі вчителі, які викладали у 6-му класі(НУШ), у 2023 року пройшли відповідні курси. Також вчителі та адміністрація школи постійно відвідували методичні онлайн-заходи СІППО з питань впровадження НУШ у 5-6 класах.
У закладі освіти сформований та щорічно оновлюється банк даних «Обдаровані діти», створені необхідні умови для розкриття потенціальних можливостей дітей.
Цілеспрямовано проводилася позакласна робота з учнями, що забезпечує мотивацію здобувачів освіти у навчанні. Учні школи постійно беруть участь у конкурсах, олімпіадах, змаганнях. Всього по закладу освіти 53 учасники І етапу олімпіад. Найбільше взяло участь у олімпіаді з біології (9 учасників), вчитель вчитель Кулініч Н.Г. та української мови і літератури (8 учасників) вчитель Гусак Б.В. З інформаційних технологій та економіки олімпіада зовсім не проводилася за відсутності 10 та 11 класів.
Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану потребує іншого змісту та підходів до проведення виховної роботи. Основним цільовим напрямом має стати забезпечення безпекової складової здоров’я особистості, забезпечення її фізичного, психічного, соціального і духовного благополуччя. З цією метою оновлений стенд «Маршрут здоров’я», де розміщені рекомендації для учителів та здобувачів освіти щодо розвитку фізичного стану, контролю психічного стану, створення комфортного освітнього середовища в умовах воєнного стану.
Одним із пріоритетів виховної роботи в 2023-2024 навчальному році є надання здобувачам освіти знань з основ безпеки, ознайомлення їх з важливими для збереження здоров’я та життя правилами дій в певних ситуаціях.
У своїх планах виховної роботи класні керівники передбачили виховні заходи щодо протидії булінгу, запобіганню домашнього насильства, запобіганню та протидії торгівлі людьми, профілактики шкідливих звичок та девіантної поведінки.
Виховна робота у закладі освіти проводилася за такими напрямами: громадське, трудове, художньо-естетичне, моральне, екологічне, превентивне, родинно-сімейне, формування здорового способу життя, військово-патріотичне, сприяння творчому розвитку особистості.
У напрямку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави проведені такі заходи: Перший урок «Ти як? Повертаємося до школи» (1-9 класи), флешмоб “Моя домівка пахне м’ятою та кропом” виставка дитячого малюнка до Міжнародного дня миру «Україна — мирна держава » (1-7 класи), Уроки мужності з нагоди Дня захисника і захисниць України “Герої сучасності” (1-9 класи), марафон виховних заходів до Дня Збройних Сил України «Україна — незламна, сильна, єдина!» (1-9 класи), взяли участь у акціях «Смілива гривня», “Ворогам — кришка!”, “Коробка тепла для Захисника”; долучилися до написання Всеукраїнського диктанту національної єдності «Дороги України» (7-9 класи), пройшли виховні години до Дня української писемності та мови “Рідна мова — серця мого подих”, взяли участь у написанні листів та виготовленні оберегів для ЗСУ. акція до Міжнародного дня «Дякую», бесіда “Вони витримали — не витримав бетон”, загальношкільна лінійка “Соборна і нескорена!”, інформаційний куточок “Трагедія єврейського народу”, урок-реквієм «Голокост — лихо століття», виховна година “Герої Крут — герої українського народу”, благодійна акція «Я вірю в ЗСУ!», Яка була спрямована на підтримку захисників нашої країни, бесіда «Єднаймося для боротьби з окупантами!», бесіда “Не забувайте про добро і милосердя” до Дня спонтанного прояву доброти, загальношкільна лінійка “Небесна Сотня. Герої не вмирають”, урок мужності “Сучасні герої України”, урочиста лінійка “Мово рідна, рідне слово”, виставка малюнків “Наша мова калинова” до Міжнародного дня рідної мови, виховна година “І твоя, Кобзарю, слава не вмре, не поляже”, урок мужності “Добровольці на захисті держави”, участь у благодійному ярмарку “До світлого дня — світлі вчинки”, урок-реквієм “Подвиг непідвладний часу”, бесіда з презентацією “Україна — європейська держава” до Дня Європи, акція “Загублене дитинство” до Дня пам’яті дітей, які загинули внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.
У напрямку ціннісного ставлення до сім̓ї, родини, людей були проведені виховні бесіди: «У родинному колі» (9 клас), «Традиції моєї родини» (7 клас), «Не забувай про доброту і милосердя» (8 клас), «Слово матері. Заповіт батька» (6 клас), «Батько і мати — два сонця гарячих» (5 клас), виставка малюнків «Тато, мама і я — щаслива родина”» (1-4 класи). До Міжнародного дня людей з інвалідністю проведені бесіди «Безбар̓єрна комунікація», «Інвалідність – не вирок». Здобувачі освіти разом із батьками долучились до збору смаколиків для наших військових, збору бляшанок для окопних свічок, збору теплих речей, до оформлення виставки випічки “Яблуко спокуси”, виставки “Пан Гарбуз”, виставки творчих робіт та новорічних композицій. бесіда “Без сім’ї немає щастя на землі”, родинне свято “Масляна, Масляна, яка ж ти мала...”, тиждень щастя «Щасливі миті нашого дитинства», виставка “Великодній кошик”, бесіда “Материнська ласка” до Дня матері, родинне свято “Тільки родина як зірка єдина” до Міжнародного дня сім’ї, флешмоб “Вишиванка — броня українців, а Україна — броня світу”. Здобувачі освіти разом із батьками долучились до збору смаколиків для наших військових, збору бляшанок для окопних свічок, провели День піци, День банана, День сюрпризів. Наші учениці, Кас’ян Крістіна, Слесарева Дар’я і Душко Альбіна, взяли участь у конкурсі малюнків “Українська родина — міцна і єдина”.
У напрямку ціннісного ставлення до природи класні керівники та класоводи провели виховні заходи до всесвітнього дня захисту тварин «Ми відповідальні за тих, кого приручили» (5 клас), селфі з улюбленцем (1-9 класи), «Мій ласкавий і ніжний звір» (8 клас), “Гуманне та відповідальне ставлення до тварин” (6 клас). Протягом семестру проведені бесіди «Апсайклінг у твоєму домі» (1-4 класи), «Сортуємо сміття – зберігаємо планету!» (1-9 класи); виставки “Екоіграшка”, “Збережи ялинку!”; операція “Новий рік для пташок”. Були оформлені фотозони «Осінь - господиня”, «Наша Зимонька-Зима вміє жартувати». операція “Годівничка”, виховна година “Зустрічаємо весну!”, виставка дитячих робіт “Первоцвіти”, тематичні виховні години “Природа — джерело здоров’я і краси” до Всесвітнього дня Землі, бесіда з презентацією “Ліси — легені планети” до Міжнародного дня лісів, година спілкування “Поговоримо про воду” до Всесвітнього дня водних ресурсів, акція «Квітуй, моя земле», трудовий десант «Землі зелену вулицю», трудовий десант «Чисте шкільне подвір’я», інформаційний куточок “Бережемо нашу Землю!” до Міжнародного дня землі. Наші учениці, Слесарева Дар’я і Душко Альбіна взяли участь у конкурсі “Зоологічна галерея”.
У напрямку ціннісного ставлення до праці класні керівники та класоводи проводили роботу щодо виховання бережного ставлення до збереження особистого та шкільного майна, виховували повагу до праці людей, які створюють комфортне освітнє середовище, сприяли залученню учнів до виготовлення сувенірів для військових, Шило А. В. регулярно проводив гурток із різьблення по дереву. Здобувачі освіти долучались до виготовлення окопних свічок і оберегів. Учні 8 класу, Вірченко Олександр і Селюнін Олександр, зайняли призові місця у конкурсі “Чарівні барви Лебединщини”.
У напрямку ціннісного ставлення до культури і мистецтва був проведений флешмоб «Вітальний калейдоскоп для вчителів» онлайн (1-9 класи), протягом семестру оформлялись фотозони. Проведені виставки до Дня яблука “Все почалось з яблука”, до Дня Гарбуза “Пан Гарбуз”, до Дня майстрів і майстринь “Наші таланти”, до Дня української хустки “Хустка — лірична душа української жінки”. До дня Святого Миколая проведені класні посиденьки “Шануємо Святого Миколая”, з нагоди різдвяно-новорічних свят проведений День сюрпризів. Тиждень «Краса людських почуттів», чайна вечірка «Любов — душі найвищий злет» до Міжнародного дня закоханих, була оформлена фотозона «Весна, весна в природі і в душі...», виставка дитячого малюнка “Поезія Кобзаря в дитячих малюнках”, поетичний марафон “Поезія — це стан душі високий” до Всесвітнього дня поезії, виставка “Великодній кошик”, оформлена фотозона до свята Останнього дзвоника. Кас’ян Крістіна, Слесарева Дар’я і Душко Альбіна взяли участь у всеукраїнському конкурсі “Моя космічна мрія”.
У напрямку ціннісного ставлення до себе класоводи та класні керівники зосередили увагу на збереженні життя та здоров̓я вихованців в умовах воєнного стану. Проведений Тиждень безпеки дорожнього руху, у рамках якого учасники освітнього процесу ознайомилися з правилами поведінки на дорозі під час воєнного стану. Виховні заходи в рамках Тижня безпеки життєдіяльності були спрямовані на попередження дитячого травматизму. У Кабінеті безпеки пройшли заняття: бесіда “Абетка з безпеки” (1 клас), вікторина “Безпека понад усе” (2 клас), презентація з обговоренням “Природні катаклізми” (6 клас), бесіда “Пожежна безпека. Поради рятувальників” (3 клас), бесіда “Обережно! Міни! А також бомби, гранати, снаряди, патрони” (4 клас), бесіда “Щоб не звертатися до служб порятунку” (7 клас), тренінг “Правила дорожнього руху” (8 клас), круглий стіл “Що потрібно знати та як діяти при виникненні надзвичайної ситуації” (9 клас), бесіда з демонстрацією “Запобігти. Врятувати. Допомогти” (дошкільний заклад “Пізнайко”). Відбулась зустріч із представниками швейцарського фонду протимінної безпеки. Пройшла акція «16 днів проти насилля», протягом якої проведені виставка малюнків «Ми проти насилля» (1-7 класи); виховні заходи “Жінка. Берегиня. Мати” до Міжнародного дня боротьби з насильством щодо жінок (8 клас), “Стоп! Насилля!” (5-9 класи), “Ми за світ проти насилля” (7 клас), година спілкування до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом “Усвідомлення проблеми як інструмент у боротьбі з хворобою” (9 клас), усний журнал “Країна толерантності” до Міжнародного дня людей з обмеженими фізичними можливостями (5 клас), анкетування “Булінг у школі” (4-9 класи і батьки). Пройшов Тиждень доброчесності, у рамках якого були проведені бесіди “Академічна доброчесність”, “Списування — привласнення чужої праці”, “Що таке плагіат?”. Проведений Тиждень безпеки дорожнього руху, у рамках якого учасники освітнього процесу ознайомилися з правилами поведінки на дорозі під час воєнного стану. Виховні заходи в рамках Тижня безпеки життєдіяльності були спрямовані на попередження дитячого травматизму. Здобувачі освіти доєдналися до всеукраїнської гри “Пліч-о-пліч”. У Кабінеті безпеки проведені бесіди “Маршрут безпеки” , «Безпека на дорозі у воєнний час», “Небезпека вдома й на вулиці”, гра “Небезпечний квест”, виставка малюнків «Моя безпека» (1-7 класи), бесіда з презентацією “Вартові безпеки”. Проведений день цивільного захисту, загальношкільна виховна година “Цивільний захист — це не жарти, треба всім про нього знати”. У групах WhatsApp постійно розміщується інформація для батьків і учнів щодо попередження травматизму дітей.
Забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами.
У 2023-2024 навчальному році Маловисторопський ЗЗСО був забезпечений кваліфікованими кадрами. На посаду вчителя англійської мови була зарахована Демченко К.Г., на посаду вчителя 1 класу – Шарапа О.Ю., на посаду асистента вчителя – Алтухова А.С. Нажаль залишилась вакантною посада практичного психолога. Залучений до роботи був вчитель-сумісник Павлов А.О - музичне мистецтво та вчитель-сумісник Гусак О.О.-інформатика. Розстановка педагогів здійснювалась відповідно до фахової освіти педпрацівників. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 100% вчителів володіють комп’ютерними технологіями та використовують їх у роботі.
Педколектив школи налічує 16 педагогічних працівників, серед яких 6 мають вищу кваліфікаційну категорію, 6 - педагогічне звання «Старший учитель». Це Бондаренко Ю.Б., учитель фізики; Бондаренко Н.В., учитель математики; Гусак Б.В., учитель української мови та літератури; Авраменко Р.В.,учитель історії, Коваленко Т. Л., учитель зарубіжної літератури; Шило А. В., учитель фізичної культури. 2 вчителі мають І категорію, 4 учителів мають ІІ категорію, 4- спеціалісти.
Одним із засобів підвищення фахового рівня і педагогічної майстерності є щорічна атестація педпрацівників. У 2023-2024 н. р. працювала атестаційна комісія. На підставі протоколу засідання атестаційної комісії від 29.03.2024 р. № 4 підтвердили кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший учитель» учителю математики Бондаренко Надії Володимирівні та підтвердили вчителю музичного мистецтва Павлову Андрію Олександровичу десятий тарифний розряд.
За 2023 – 2024 н. р. курсову перепідготовку при СОІППО пройшли всі педагогічні працівники ЗЗСО згідно затвердженого Плану.
Школа має власний сайт, на якому висвітлюється життя закладу освіти, та відбувається соціальне партнерство з батьками учнів. У закладі освіти діє певна система методичної роботи. Її сітка створена на діагностичній основі. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.
До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів.
Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників закладу освіти дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього процесу на достатньому рівні.
Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів
та педагогічних працівників.
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у закладі освіти, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становила:
• інвалідів – 1;
• дітей з малозабезпечених сімей – 15;
• дітей з багатодітних родин – 16;
• дітей учасників АТО та ООС – 3;
Систематично здійснювалось оновлення банку даних на дітей пільгового контингенту, зміни до якого вносились кожного разу після змін соціального статусу дитини.
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації та педагогічного колективу закладу освіти. У 2023-2024 н. р. Камчатка А., учениця 8 класу отримала солодкий подарунок до свята Нового року від Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради та спортивну форму.
Адміністрацією скоординовано річний план роботи закладу освіти, план виховної роботи класних керівників, план Ради школи, план учнівського самоврядування з питань соціальної підтримки та допомоги дітям.
На початку навчального року з метою обліку дітей та сімей, які потребують соціальної підтримки, складаються соціальні паспорти класів та соціальний паспорт закладу освіти. У системі вивчаються житлово-побутові умови проживання і навчання учнів пільгової категорії, здійснюється залучення їх до позакласної роботи. Школярі залучаються до роботи предметних гуртків за інтересами, спортивних секцій. Адміністрація та класні керівники здійснюють контроль за продовженням навчання та працевлаштуванням учнів пільгової категорії, здійснюють контроль за проходженням планового медичного огляду.
Медичне обслуговування здобувачів освіти та працівників закладу освіти організовано відповідно до нормативно-правової бази. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у закладі освіти формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по закладу освіти. Всі працівники закладу освіти щорічно проходять поглиблений медичний огляд за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні та ДВ проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду працівниками фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медичної сестри Василевич С.А. До посадових обов’язків якої входить контроль за станом здоров’я дітей,вчасністю проходження ними обов’язкових медичних оглядів по допуску до занять з фізичної культури.
Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій освітнього процесу. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації закладу освіти. Наказом по закладу освіти призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи; громадський інспектор з охорони праці.
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів класні керівники проводять інструктажі з безпеки життєдіяльності серед здобувачів освіти, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі із здобувачами освіти перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У закладі освіти в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях закладу освіти розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. Вивчаючи стан травматизму серед здобувачів освіти, можна відмітити, що в закладі освіти здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. За минулий навчальний рік не зафіксовано жодного випадку виробничого травматизму учасників освітнього процесу. В закладі освіти розроблено низку заходів щодо попередження травматизму здобувачів освіти, проведена відповідна робота з учителями.
Залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю,
співпраця з громадськими організаціями.
Виховання здобувача освіти в закладі освіти і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником закладу освіти, а тому беруть активну участь у освітньому процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами.
Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності закладу освіти. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.
Упродовж 2023-2024 навчального року зареєстровано 4 звернення, з яких:
- 1 звернення стосувалося організації харчування;
- 1 звернення стосовно придбання мотокоси для території закладу освіти;
- 1 звернення стосовно умов праці кочегарів;
- 1 звернення стосовно ремонту освітлення в найпростішому укритті.
Всі звернення були розглянуті у передбачений законом термін, питання були розв’язані позитивно.
Матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу.
У навчальному закладі наявні кабінети з різних предметів. Вони облаштовані необхідними матеріалами та забезпечені обладнанням. Початкова школа має забезпечення відповідно до вимог чинного законодавства та Державного стандарту початкової освіти. Кожного року вивчаємо потреби у забезпеченні і надсилаємо листи до Управління освіти, молоді та спорту Лебединської міської ради. У закладі є комп’ютерний клас, але комп’ютери частково відповідають вимогам. У цьому році, відповідно до програми UNICEF отримали 40 планшетів, якими забезпечили здобувачів освіти початкової ланки. Також отримали бокси «Школа в коробці». За сприяння благодійного фонду ООН впровадження Світової програми харчування у ІІ семестрі у закладі освіти було урізноманітнено меню для здобувачів освіти 1-4 класів. Крім того у цьому навчальному році було зроблено ремонт підлоги у найпростішому укритті.
За рахунок місцевого бюджету придбано господарчі товари, санітарно-гігієнічні засоби та засоби дезінфекції, витратні матеріали для бензокосарки, канцелярські товари, заправки катриджів, надані матеріали для облаштування ПРУ.
Процес удосконалення матеріально-технічної бази триває поступово та покликаний створити комфортні умови та сприятливе освітнє середовище.
Отже, пріоритетними напрямками нашої роботи у 2024- 2025 навчальному році є:
- забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці;
- упровадження концептуальних засад Нової української школи у 7 класі;
- створення освітнього середовища, вільного від будь яких форм насильства та дискримінації;
- забезпечення відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень;
- організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності;
- організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою;
- створення сприятливого психологічного клімату в колективі;
- формування високого рівня вихованості та ціннісних ставлень учнів;
- розробка ефективної моделі внутрішкільного моніторингу освітнього процесу;
- оптимізація використання наявних інформаційних ресурсів;
- розвиток в учнів навичок використання продуктивних методів навчально-пізнавальної діяльності (навчити учнів учитися);
- оптимізація шкільної освіти шляхом удосконалення технологій
дистанційного навчання;
- активне формування інформаційних компетентностей учнів та вчителів;
- виховання потреби здорового способу життя;
- розвиток громадянськості учнів через органи шкільного самоврядування
- оптимізація співпраці педагогів та батьків;
- надання практичної психолого-педагогічної допомоги батькам;
- оптимізація адаптації учнів 1-х, 5-х класів;
- психолого-педагогічна підтримка інтелектуальної творчої обдарованості;
- соціально-психологічна адаптація соціально вразливих категорій учнів.
Інформація
про кількість здобувачів освіти та класів
у Маловисторопському ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Маловисторопський ЗЗСО І-ІІІ ступенів |
Усього у закладі освіти |
|||||
Початкова школа |
Основна школа |
Старша школа |
||||
1–4 класи |
5–7 класи |
8–9 класи |
1–9 класи |
|||
К-сть класів |
К-сть учнів |
К-сть класів |
К-сть учнів |
К-сть класів |
К-сть учнів |
|
4 |
30 |
3 |
21 |
2 |
18 |
|
Усього класів: 9 |
Усього класів: 9 |
|||||
Усього учнів школи: 69 |
Усього учнів: 69 |
|||||
Середня наповнюваність: 7 |
Середня наповнюваність: 7 |
Дані
про рух здобувачів освіти протягом навчального року
Класи |
1 |
2 |
3 |
4 |
Усього |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Усього |
Разом |
Кількість класів на паралелі |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
9 |
Кількість учнів на початок нового навчального року |
8 |
5 |
8 |
9 |
30 |
7 |
5 |
9 |
9 |
9 |
38 |
69 |
Прибуло учнів |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Вибуло учнів |
1 |
0 |
2 |
0 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
Кількість учнів на кінець навчального року |
7 |
5 |
6 |
9 |
27 |
6 |
5 |
9 |
9 |
9 |
39 |
65 |
Дані
про кількісний склад працівників
Усього педагогічних працівників |
16 |
З них: |
|
|
14 |
|
0 |
|
1 |
|
0 |
Усього обслуговуючого персоналу |
14 |
Усього працівників |
30 |
З них працює за сумісництвом |
2 |
Дані
про якісний склад педагогічного колективу
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень |
Кваліфікаційні категорії та педагогічні звання |
|||||||||||
молодший спеціаліст |
бакалавр |
спеціаліст |
магістр |
спеціаліст |
спеціаліст другої категорії |
спеціаліст першої категорії |
спеціаліст вищої категорії |
старший учитель |
учитель-методист |
вихователь-методист |
практичний психолог — методист |
педагог-організатор — методист |
|
Кількість педагогічних працівників |
3 |
1 |
9 |
3 |
4 |
4 |
2 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Дані
про вік членів педагогічного колективу
|
Вік педагогічних працівників |
||||
до 30 років |
31–40 років |
41–50 років |
51–55 років |
Більше 55 років |
|
Кількість педагогічних працівників |
2 |
6 |
4 |
1 |
3 |
Дані
про педагогічний стаж працівників
|
Педагогічний стаж працівників |
||||||
до 3 років |
понад 3 роки |
понад 10 років |
понад 20 років |
понад 30 років |
понад 40 років |
понад 50 років |
|
Кількість педагогічних працівників |
2 |
3 |
5 |
3 |
2 |
1 |
0 |