Всеукраїнський тиждень права
Правове виховання є одним з основних напрямків виховання підростаючого покоління, мета якого заключається в формуванні їх свідомості і забезпечення на цій основі свідомої правомірної поведінки.
Учнів необхідно озброїти системою правових знань незалежної держави, виховання поваги до обов'язків, свобод і прав особистості, розвиток свідомої дисципліни, формування внутрішньої потреби в захисті суспільних і особистих інтересів від злочинних посягань.
Треба привчати учнів дотримуватись вимог закону і вимагати їх виконання від інших. Але учні повинні не тільки виконувати обов'язки але і знати і вміти захищатисвої права. Зцією метою в шкільній бібліотеці була організована виставка літератури на тему «Права людини».
06.12 вчительі сторії та основ правознавства Авраменко Р. В.разом з учнями 11 класу провели бесіду з учнями 1-4 класів « Мої права та обов’язки ».
Як повинно формуватися соціальне становлення та розвиток молоді було роз'яснено в ході диспуту учнів 9 класу «Про мету життя і шляхи їїздійснення» проведеної 05.12 класним керівником Коваленко Т. Л.
З учнями 5 класу, 10.12 класний керівник Авраменко Р. В. провела бесіду «Я – громадянин України». Метою бесіди було показати здійснення соціальної роботи з дітьми та молоддю відповідними державними органами.
07.12 класний керівник 7 класу Шило А. В. з учнями 6-7 класів провів вікторину « Перед законом всі рівні», де була розкрита відповідальність кожного громадянина перед суспільством і державою за додержання Конституції України, законодавства України.
З метою розширення знань учнів 10--11 класів про повноваження та відповідальність органів влади в сучасній Україні була проведена лекція «Судова система в Україні», класним керівником Кулініч Н. Г.
Цього ж дня Костюченко Л. В.з учнями 3-4 класу провела бесіду «Співробітництво краще за конфлікт», Корж Г. О. з учнями 2класу–бесіду « Основний закон країни – Конституція незалежної України».
Адміністрація НВК разом з педколективом школи продовжили роботу правового всеобучу для батьків згідно плану роботи батьківського лекторію.
Педагоги активізували індивідуальну роботу з учнями, які стоять на внутрішньому обліку схильних до правопорушень та обліку учнів «групи ризику».
Ми виховуємо дітей, вчимо їх азам наук і перехід від дитячої безтурботності до дорослого життя, до відповідальності, до усвідомлення своїх прав і обов'язків повинен відбутися за шкільною партою.